Design meubelmerken tegen scherpe prijzen tijdens de winteropruiming van Hartman. Leolux - Vitra - Eames - Cor - Rolf Benz - Design on stock - EYYE

Hartman Binnenhuisadviseurs is een moderne interieurwinkel waar u terecht kunt voor tijdloos design en van toonaangevende internationale merken. U kunt hier terecht voor nieuwe wooninspiratie, vakkundig advies en een persoonlijk interieur advies. 

Interieur advies.

Het ambacht is in de loop der jaren weer teruggekeerd. Zowel de ambacht van de meubelmakerij, als het ambacht van de binnenhuisarchitectuur.

In een wereld met  zo veel  bijzondere mogelijkheden, is het moeilijk keuzes maken.

Wij verstaan de kunst om van al die bijzondere elementen één geheel te vormen, gericht op uw wensen.

Identiteit

Te midden van het Museum park, Eendrachtsplein en de ‘s-Gravendijkwal vind u Hartman Binnenhuisadviseurs. De identiteit van de stad in onlosmakend met ons verbonden. In Rotterdam met haar moderne, architectonische gebouwen die af en toe een beetje gek aandoen mag er vernieuwend en buiten de bestaande paden gedacht worden. Dit vind u terug bij Hartman. Onze adviseurs weten van de hoed en de rand wanneer het gaat om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van interieur, zijn niet bang voor een goede kleur of een bijzondere vorm en denken hierin graag met u mee. 

Service tot in de puntjes

Het uitkiezen van een meubel is al een hele opgave, maar daar stopt onze service niet. Hartman Binnenadviseurs beschikt over een multidisciplinair team die ervoor zorgt dat uw meubels netjes naar wens worden afgeleverd in de winkel of bij u thuis. Maar ook over onderhoudsvragen en andere nazorg kunt u bij ons terecht. 
Doordat wij onze eigen monteurs in huis hebben, is de interne communicatie snel en goed waardoor zelfs het installeren van een maatkast een koud kunstje word. 

Wij geven altijd vrijblijvend advies. Het advies kan mondeling worden gegeven, maar we werken ook planmatig aan gehele interieuradviezen, c.q. verbouwingen. We bespreken adviezen in de winkel, komen bij u thuis of op locatie. Ook kunt u ons aanstellen als uw persoonlijke interieurarchitect. Het advies zal altijd passen bij uw vraagstelling.

Betaalmogelijkheden

De betaling in de winkel kan via : PIN, Creditcard, of contant

De betaling bij de bezorging kan via: mobiele pin, contant of via een banktransfer. Deze 3 mogelijkheden kunnen ook onderling worden gecombineerd.
Bij elke opdracht werken wij met een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag vragen wij u bij ontvangst te betalen of indien gewenst vooraf over te maken.

Bij grotere aankopen raden wij u aan te informeren naar het pinlimit van uw bank en deze indien nodig (tijdelijk) te wijzigen.

Mocht u vragen hebben over een omissie, dan kunt u ons altijd in de winkel bereiken. Wij laten u direct weten welke actie wij voor u in gang gaan zetten. Daar de producten over de gehele wereld vandaan komen, zullen wij altijd uw aanspreekpunt zijn om de service/gewenste vernieuwing  te realiseren. Het beste kunt u ons een mail sturen (info@Hartmanbinnenhuis.nl) waarbij u middels een foto duidelijk de omissie aantoont. Hierdoor kan sneller en adequater  door ons worden gereageerd.

 

Garantie
Daarnaast zijn wij aangesloten bij Inretail, een branche organisatie waarvan u de voorwaarden heeft ontvangen tijdens de koop van uw product.

Wij doen er alles aan om een service te voorkomen. Niet alleen zichtbaar voor u maar als onderdeel van ons totale beleid, zijn we hier al bij de keuze van onze fabrikanten mee bezig. Zo doen we alleen zaken met fabrikanten die onze visie dragen en waar wij zinvol en goed mee kunnen samenwerken, ook als een product onverhoopt niet aan de gestelde eisen voldoet.

Deze garantie geldt uiteraard alleen voor producten aangeschaft in onze winkel.

De algemene levertijd van meubelen is vaak 3 maanden. Er zijn fabrikanten die garanderen dat het binnen 6 weken kan worden geleverd, vraag hiernaar bij onze adviseurs. Lampen en gordijnen hebben vaak een levertijd tussen de 2 tot 9 weken. Uw adviseur zal u dit aangeven.

Helaas komt het nog steeds voor dat fabrikanten niet altijd de gewenste levertijd halen. Soms is het er eerder maar soms zijn ze ook te laat. We informeren u dan ook altijd over de te verwachten levertijd, niet de exacte levertijd. Vraag naar onze mogelijkheden als u hierdoor een probleem ondervindt.

HANDIGE TIPS WANNEER WIJ KOMEN BEZORGEN

 

Als gewaardeerde cliënt, wil Hartman Binnenhuisadviseurs de bezorging van uw meubelen uiterst zorgvuldig laten verlopen. Het begint al bij de levering en opslag van uw meubelen in ons magazijn. Het vervoer van uw meubelen geschiedt met onze eigen vrachtwagen, welke voldoet aan de nieuwste eisen op het gebied van arbo en milieu. Het bezorgen door onze hooggekwalificeerde medewerkers met ruime ervaring zorgt ervoor dat de dag van inrichten met een goed gevoel kan worden afgesloten, zodat het ultieme genieten kan beginnen.

 

Maar voordat het zover is, willen we aangeven hoe belangrijk uw rol in deze laatste fase is. Onderstaand een aantal algemene regels waarmee u ons steunt bij het volbrengen van uw inrichting.

  • Bent u zelf aanwezig of vervangt iemand anders uw aanwezigheid, of werken we middels het afgeven van uw sleutel, zorgt u er dan voor dat de betaling kan worden gerealiseerd. U kunt ook vooraf het bedrag overmaken. Indien u dit 2 dagen (2 dagen extra voor weekend) voor de bezorging regelt, is het bij de bezorging geen probleem.
  • Door de situatie op de Nederlandse wegen, of door andere onverwachte problemen, geven wij bij het maken van een afspraak een bezorg tijdstip bij benadering aan. Wij benoemen een tijdrange van 2 uur waarbinnen wij arriveren. De bezorging kan plaatsvinden tussen 7.30 en 15.30 uur.

Ook kunnen wij u 30 tot 60 minuten, voorafgaand aan uw bezorging bellen.

  • Kan onze vrachtwagen op die dag uw woning bereiken (toegangsweg / straat bereikbaar)
  • Indien de bezorging op een etagewoning geschiedt, kunnen onze medewerkers dan gebruik maken van een lift? Indien dit niet mogelijk is wordt in overleg met u een lift ingehuurd (tarief € 150, -)
  • Bij het binnenbrengen van de meubelen is voldoende ruimte essentieel. Hoe groter het meubel, hoe meer draai en bewegingsoppervlak we nodig hebben. U kunt ervoor zorgen dat uw aanwezige, losstaande en breekbare objecten in de doorgang, tijdelijk zijn weggehaald of voldoende zijn beschermd (u kunt hierbij denken aan mooie vazen in de hal en bij vervoer over uw trap kunt u denken aan schilderijen die aan de wand hangen, om deze tijdelijk weg te halen).
  • De meubelen / elementen worden op de door u (of door uw adviseur) aangegeven plaatst neergezet en/of gemonteerd. Hierbij is het van belang dat deze ruimte ook beschikbaar is om de betreffende activiteit uit te voeren.
  • Bij het plaatsen van een kast (waarin eventueel later audioapparatuur wordt geplaatst), willen we u attenderen dat de wand vlak dient te zijn (anders staat de kast teveel van de wand af, hierbij kunt u denken aan; verplaatsen / geen wandcontactdoos erachter, vloer plint niet te breed). Tevens heeft u voor audio apparatuur altijd wat langere snoeren nodig omdat deze op het moment van plaatsen door de achterwand van de kast komen. Ook dienen de draden aangesloten te zijn op het stroomnet, zodat het u naderhand geen problemen oplevert. Een verlengsnoer is ook een handige optie.
  • Graag wijzen wij u erop dat het aansluiten van audioapparatuur uw eigen verantwoordelijkheid is. Onze meubelmakers en stoffeerders hebben geen deskundigheid op dit gebied en mogen derhalve vanuit onze organisatie hierbij niet worden ingezet.

Bijzonderheden

Indien onze bezorgdienst werkzaamheden dient te verrichten in uw huis voordat ze met het plaatsen of bezorgen kunnen aanvangen, berekenen wij halfuurs eenheden loon door. Indien noodzakelijk en op uw verzoek er extra materialen dienen te worden gebruikt, worden deze direct bij de bezorging afgerekend. Indien er niemand aanwezig is op de dag dat de bezorging is afgesproken, worden er bij terugkeer bezorgkosten doorberekend. Hiervoor geldt een postcode tarief, welke u kunt navragen bij uw adviseur.

 

Onze bezorgers zijn uitgerust met een mobiele pin. Het kan voorkomen dat er storing is op het netwerk en de mobile pin niet functioneert. Onze medewerkers hebben dan eenmalige machtigingen bij zich, die ze u vragen te ondertekenen.

 

De richtlijnen inzake banklimieten, zijn bij uw adviseur bekend. Hij kan u desgewenst extra informatie verschaffen zoals het betalen met 2 bankpassen of het aanvragen van een eenmalige limietverhoging.

 

Bereikbaarheid Centraal magazijn:
Hoofdweg 48
2908 LC 
Capelle aan den Ijssel.

Dinsdag t/m donderdag 8.30-16.30u.

06 – 15 25 24 11

U kunt Hartman bereiken met het openbaar vervoer, lopend of met de auto. Er is parkeergelegenheid in de buurt.

Neem dan contact met ons op:

–  010 – 436 15 43

–  info@hartmanbinnenhuis.nl

–  of via bovenstaande contactformulier